شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

تجلیل از ۱۹۵ دانش‌آموز برگزیده علمی شاهین‌شهر

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۳۹ ب.ظ

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر:

مدل تربیتی آموزش و پرورش تک بعدی نیست/ تجلیل از ۱۹۵ دانش‌آموز برگزیده علمی شاهین‌شهر

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر، در چهارمین جشن تجلیل از ستارگان و ۱۹۵ دانش‌آموز برگزیده علمی پسر و دختر شاهین‌شهر، گفت: آموزش و پرورش به دنبال تربیت تک بعدی دانش آموزان نیست.

به گزارش شاهین شهر نیوز به نقل از صاحب نیوز؛ محمد اسماعیل‌زاده، ظهر امروز در چهارمین مراسم جشن ستارگان شاهین شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی آرامش و امنیت را برای امروز ما تامین کردند، آنها به جای اینکه خودخواه باشند، دیگر خواه بودند و علاوه بر نفس خود، از نفس خود هم گذشتند و ستارگان درخشان تاریخ امروز و فردای کشورمان شدند.

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر، اضافه کرد: وظیفه داریم ستارگان پرفروغ انقلاب اسلامی را که بهترین و همه هستی خود را برای راحتی و آرامش کشور ما ایثار کردند تا امروز به راحتی به فعالیت های خود بپردازیم در همه مراسم و مجالس خود آنها یاد کرده و ادای احترام کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه هر کشوری مرهون پیشرفت های علمی آن کشور است، خاطرنشان کرد: وجود پیشینه قوی تاریخی که گواه استعداد و نبوغ ایرانیان است و با تلاش و پشتکار و توانمندی های علمی جوانان کشورمان موجب شده است که امروز و در عصر پیچیدگی فناوری، کشورمان در دنیا حرف اول را بزند.

اسماعیل زاده، تجلیل از دانش آموزان نخبه و برترین های علمی را تجلیل و تکریم از مقام علمی دانست و با بیان اینکه برگزاری هرچه بهتر و بیشتر چنین برنامه هایی بیانگر حرکت در مسیر صحیح است، افزود: چهارمین جشن ستارگان به منظور تجلیل از 195 دانش آموز دختر و پسر برگزیده علمی است که شامل برگزیدگان جشنواره های خوارزمی، برترین های مسابقات آزمایشگاهی، علمی مهارتی، سازه های ماکارونی، رتبه های برتر جشنواره استانی پرواز، برگزیدگان آزمون سراسری سال گذشته و دارندگان معدل های برتر دبیرستان های شهرستان هستند.

وی از تجلیل 9 مادر و همسر شهید فرهنگی و 24 مدیر پرتلاش شاهین شهر در این مراسم خبر داد و با بیان اینکه جامعه امروز ما به روحیه خیرخواهی و صلح اندیشی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: یک جامعه زمانی رشد و پیشرفت خواهد داشت که همه به عقاید و افکار یکدیگر احترام گذاشته و همکاری کنند.

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر، با بیان اینکه آموزش و پرورش به دنبال تربیت تک بعدی دانش آموزان نیست، ادامه داد: مدل تربیتی آموزش و پرورش تربیت در بعد اخلاقی، علمی، اعتقادی، مهارت آموزی، زیبایی شناختی و عاطفی دانش آموزان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی