شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

رئیس هیأت تکواندوی شاهین‌شهر:

رئیس هیأت تکواندوی شاهین‌شهرگفت : تکواندوکاران نونهال پسر شاهین‌شهری در مسابقات قهرمانی استان اصفهان، هفت نشان طلا، نقره و برنز به گردن آویختند.

به گزارش شاهین شهر نیوز به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی تُرکاشوند گفت:تکواندوکاران نونهال پسر شاهین‌شهری در مسابقات قهرمانی استان اصفهان، هفت نشان طلا، نقره و برنز به گردن آویختند.

وی افزود: این مسابقات بین تکواندوکاران«کمربندهای آبی و قرمز» و متولدین 1381 تا 1384 برگزار شد و آقایان پارسا قره‌بندی، طاها دهقان، امیررضا فرهمند و علی عابدی، نشان‌های طلا را به گردن آویختند، سجاد شاه‌نظری بر سکوی دوم ایستاد و امیرحسین کاظمی نشان برنز این مسابقات را کسب کرد.

ترکاشوند گفت: مدال‌آوران شاهین‌شهری به اردوی تیم تکواندوی استان اصفهان دعوت شدند تا پس از دوره‌های آماده‌سازی تکمیلی به مسابقات قهرمانی کشور که شهریور امسال در تهران برگزار می‌شود، اعزام شوند.

در مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان استان اصفهان، 100 تکواندوکار پسر 12 تا 15 ساله از شهرهای اصفهان، خمینی‌شهر، داران، شهرضا، شاهین‌شهر، فریدن، کاشان و نجف‌آباد شرکت داشتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۵
شاهین شهر نیوز
محموله میلیاردی ظروف آشپزخانه به مقصد نرسید
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از توقیف کانتینری که حامل یک محموله ظروف آشپزخانه خارجی به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد.

 

سرهنگ "رجبعلی مختاری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،اظهار داشت : ماموران پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر حین اجرای طرح کنترل و نظارت بر خودروهای ورودی به این شهرستان به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو حامل تعداد 882 کارتن لوازم آشپزخانه خارجی بود که از جنوب کشور بارگیری شده بود و به مقصد تهران در حرکت بود و راننده آن مدارک مربوطه گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام شده است ادامه داد:در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ مختاری در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا زمینه رکود اقتصادی و بیکاری جوانان کشور را فراهم می کند که در این خصوص از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار مربوطه را به پلیس اطلاع دهند.#

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۴
شاهین شهر نیوز

شهرداری شاهین شهر پساب فاضلاب خریداری کرده است

فاز طراحی حوضچه تقسیم برای برداشت پساب در شاهین شهر

سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری شاهین شهر برای برداشت پساب وارد فاز طراحی حوضچه تقسیم شد.

اصفهان امروز: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری شاهین شهر برای برداشت پساب وارد فاز طراحی حوضچه تقسیم شد.
جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان ، مشاور سازمان و نماینده شرکت آب منطقه ای به منظور هماهنگی های لازم در خصوص ساخت حوضچه تقسیم در محل سازمان برگزار شد.
حمیدرضا فدایی مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری شاهین شهر گفت : لاگون ها در تصفیه خانه آب و فاضلاب شاهین شهر نیاز به لایروبی دارد و در راستای اصلاح این شرایط توسط شرکت های آب منطقه ای و  آب و فاضلاب استان ، اقدامات لازم برای ساخت حوضچه تقسیم در حال انجام است.
گفتنی است بر اساس قرارداد منعقده فی مابین شهرداری شاهین شهر و شرکت آب منطقه ای استان در سال ۸۸ شهرداری شاهین شهر یکصد و پنجاه لیتر بر ثانیه پساب فاضلاب را خریداری نموده است و در صورت موجود بودن پساب می توان تا سیصد لیتر بر ثانیه پساب برداشت نمود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۹
شاهین شهر نیوز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: هزار و 700 هکتار از باغات کشاورزی شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار، با جاری شدن آب در کانال‌های کشاورزی «حاجی‌آباد» و «بِل» از خطر خسارت نجات یافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر رستمی  اظهار کرد: پس از پیگیری مسؤولان این شهرستان و برگزاری جلسات متعدد در فرمانداری در خصوص تأمین آبکشاورزی باغات و مساعدت شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان، حدود 8 متر مکعب در ثانیه به مدت یک هفته در کانال‌های کشاورزی «حاجی‌آباد» و «بِل» رهاسازی شده است.

وی افزود: هزار و 700 هکتار از باغات کشاورزی شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار، با جاری شدن آب در کانال‌های کشاورزی «حاجی‌آباد» و «بِل» از خطر خسارت نجات یافتند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: کشاورزان با جاری شدن آب، علاوه بر سیراب کردن باغات تشنه فرصت یافتند تا آب کافی را در منابع کشاورزی موجود در باغات تا شروع دوره بعدی رهاسازی آب، پیش از پایان تابستان ذخیره کنند.

وی خاطرنشان کرد: به تازگی خلیل آقایی معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی از باغات 2 شهرستان بازدید و بر پیگیری تأمین آب کشاورزی باغات این 2 شهرستان تأکید کرده بودند.

رستمی اذعان داشت: جاری شدن آب کشاورزی در 2 کانال «حاجی آباد» و «بِل»، خطر کاهش کمی و کیفی محصولات باغی را در فصل تابستان و فرسایش بیشتر خاک کشاورزی، افزایش گرد و غبار و آلاینده‌ها را در میان‌مدت کاهش داده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۵
شاهین شهر نیوز

دستگیری اعضای باند سرقت منزل

اعضای باند سرقت از منازل مسکونی اصفهان در شمال کشور دستگیر شدند .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در منطقه شرق شهر اصفهان مبنی بر وقوع سرقت از منزل وی کارآگاهان دریافتند که این سرقت ها را اعضای یک باند خانوادگی سابقه دار که از سارقان حرفه ای داخل خودرو نیز هستند، انجام داده اند.

سرهنگ ستار خسروی افزود:با تلاش ماموران،مخفیگاه این افراد در شهر بندرانزلی شناسایی شد و با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر دستگیر شدند .

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت:این سارقان پس ازدستگیری به ده ها فقره سرقت منزل در محدوده شهراصفهان و شهرستان های لنجان ، فلاورجان ، مبارکه ، برخوار و شاهین شهر به ارزش 15 میلیارد ریال اقرار کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۵
شاهین شهر نیوز

محموله 800 میلیون ریالی پوشاک قاچاق در شاهین‌شهر متوقف شد

محموله 800 میلیون ریالی پوشاک قاچاق از سوی نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در شاهین‌شهر متوقف شد.

محموله 800 میلیون ریالی پوشاک قاچاق از سوی نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در شاهین‌شهر متوقف شد.

سرهنگ رجبعلی مختاری فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به خبر فوق گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی ایسوزو در حال حمل کالای قاچاق از اصفهان به طرف شاهین‌شهر است موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این راستا به منظور توقیف کامیون مذکور به محور ورودی شهرستان اعزام و قبل از ورود این کامیون به شاهین‌شهر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر ادامه داد: در بررسی‌های اولیه کابین بار آن خالی به نظر می‌رسید ولی مأموران با بررسی‌های دقیق‌تر تعداد بیش از 18 بسته پلمپ شده پوشاک حاوی بیش از 3 هزار و 430 ثوب انواع لباس که به نحوی ماهرانه در قسمت وسط بار جاسازی شده بود کشف کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی محموله کشف شده بیش از 800 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن توقیف خودروی مذکور کلیه اقلام کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تحویل و مالک محموله نیز با تشکیل پرونده به مراجع مربوطه معرفی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۸
شاهین شهر نیوز

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شاهین شهر

اعضای یک باند پنج نفره که قصد انتقال محموله 100 کیلویی مواد افیونی به سمت تهران را داشتند در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شدند.

اعضای یک باند پنج نفره که قصد انتقال محموله 100 کیلویی مواد افیونی به سمت تهران را داشتند در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شدند. 

سرهنگ رجبعلی مختاری فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین شهر و میمه با اشرافیت علمی و تخصصی خود از عبور اعضای باند قاچاق مواد افیونی از مسیر مطلع و بلافاصله موضوع دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام مسئول عنوان داشت: ماموران با اقدامات اطلاعاتی  دریافتند که اعضای این باند محموله ای از مواد مخدر را از شیراز در داخل پنج دستگاه خودروی سواری بارگیری کرده و قصد دارند با عبور از محورهای مواصلاتی شهرستان محموله مذکور را به تهران انتقال دهند .

وی افزود: در این راستا اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان  با کمین کردن در محورهای مواصلاتی و با همکاری مأموران کلانتری 12 شاهین شهر ،  موفق شدند 5 دستگاه خودروی قاچاقچیان قبل از ورود به شاهین شهر شناسایی و متوقف کردند

سرهنگ مختاری عنوان داشت: در این عملیات پنج راننده که همگی از اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر بودند دستگیر و مقدار 90 کیلو تریاک و 10 کیلو هروئین در بازرسی از خودروهای آنان کشف شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۷
شاهین شهر نیوز

رئیس هیئت‌ ورزش روستائی اصفهان در گفت‌وگو با تسنیم:

نخستین جشنواره بازی‌های بومی و محلی کشور به میزبانی شاهین‌شهر برگزار می‌شود


مهدی اسدی

رئیس هیئت‌ ورزش روستائی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: نخستین جشنواره بازی‌های بومی و محلی کشور تحت عنوان جام ریاست جمهوری در شهریور ماه به میزبانی شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

مهدی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بازی‌های بومی و محلی کشور تحت عنوان جام ریاست جمهوری، اظهار داشت: این رقابت‌ها از اول تا سوم شهریورماه سال جاری به میزبانی شهرستان شاهین‌شهر و با حضور ورزشکاران همه استان‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره ملی به همت معاونت روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری، وزارت ورزش و جوانان و با همکاری فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فرمانداری، شهرداری و دیگر ادارات شهرستان شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت‌ ورزش روستائی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان به حضور بازیکنان تمامی هیئت‌های استانی در این رقابت‌ها اشاره و بیان‌ کرد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان به مدت سه روز در ورزشگاه ملت شاهین‌شهر برگزار خواهد شد و نزدیک به 1500 ورزشکار از تمامی استان‌های کشور در قالب بازیکن، مربی، سرپرست وغیره در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وی به برنامه‌های جنبی این رویداد ملی اشاره کرد و گفت: در کنار این مسابقات، اجرای موسیقی سنتی زنده با حضور هنرمندان شهرهای مختلف و برپایی غرفه‌هایی برای معرفی و نمایش صنایع‌دستی روستاییان کشور نیز در محل برگزاری مسابقات در نظر گرفته‌شده است.

اسدی به یکی از جلسات هماهنگی این برنامه اشاره کرد و گفت: پنجشنبه هفته گذشته با حضور پازوکی، مدیر روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری و  رمضانی، مشاور معاون رئیس‌جمهور در امور روستایی و مناطق محروم، مدیرکل ورزش استان اصفهان و اعضای هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان جلسه هماهنگی این رقابت‌ها برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۸
شاهین شهر نیوز

مسابقات کشوری کاراته سبک شیتو ریو در شاهین شهر

نخستین دوره مسابقات کشوری کاراته سبک شیتو ریو در سالن تختی شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش شاهین شهر نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در این دوره از مسابقات273 کاراته کا از استان های آذربایجان شرقی وغربی ،همدان ،چهارمحال بختیاری ،گیلان واصفهان در دو بخش کاتا و کومیته با هم رقابت کردند .

سیروس مدنی رئیس ایرانی الاصل فدراسیون جهانی سبک شیتوریو کاراته که بعنوان مهمان ویژه این مسابقات حضور داشت ، گفت: 47 کشور جهان عضو فدراسیون هستند و خوشبختانه ورزشکاران ایرانی در مجامع ورزشی جهان با توان بالا واستعدادفوق العاده ای حاضر شده اند.

در حاشیه این مسابقات کلاس آموزشی و مسابقات داوری کاراته سبک شیتوریو با حضور خانم فریبا مدنی نایب رییس فدراسیون کاراته در این سبک ودبیر شورای داوری سازمان جهانی کاراته بعنوان مدرس برگزار شد .

برترین های این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت و سپس به مسابقات برون مرزی اعزام خواهند شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۲۱
شاهین شهر نیوز