اعضای یک باند پنج نفره که قصد انتقال محموله 100 کیلویی مواد افیونی به سمت تهران را داشتند در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شدند. 

سرهنگ رجبعلی مختاری فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین شهر و میمه با اشرافیت علمی و تخصصی خود از عبور اعضای باند قاچاق مواد افیونی از مسیر مطلع و بلافاصله موضوع دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام مسئول عنوان داشت: ماموران با اقدامات اطلاعاتی  دریافتند که اعضای این باند محموله ای از مواد مخدر را از شیراز در داخل پنج دستگاه خودروی سواری بارگیری کرده و قصد دارند با عبور از محورهای مواصلاتی شهرستان محموله مذکور را به تهران انتقال دهند .

وی افزود: در این راستا اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان  با کمین کردن در محورهای مواصلاتی و با همکاری مأموران کلانتری 12 شاهین شهر ،  موفق شدند 5 دستگاه خودروی قاچاقچیان قبل از ورود به شاهین شهر شناسایی و متوقف کردند

سرهنگ مختاری عنوان داشت: در این عملیات پنج راننده که همگی از اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر بودند دستگیر و مقدار 90 کیلو تریاک و 10 کیلو هروئین در بازرسی از خودروهای آنان کشف شد.