اسقف آنانیا گوجانیان پیشوای ارامنه شاهین شهر با عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر دیدار نمود.
عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر گفت: احترام و دفاع از ادیان الهی یک وظیفه همگانی بوده و در این راستا همه باهم برادر و برابر هستیم.
وی در ادامه گفت : شهرداری شاهین شهر در حد امکان در رفع مشکلات شهری ارامنه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و  وظیفه قانونی و اجتماعی خود می داند به همه شهروندان خدمات یکسان ارائه نماید.
بهمنی از شهروندان مسیحی ساکن در شاهین شهر که در اجرای برنامه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهر مشارکت و همکاری دارند قدردانی و تشکر کرد.
آنانیا گوجانیان در این دیدار گفت: دنیای امروز نیاز به احترام، صلح، عشق و همزیستی دارد و پیامبران بزرگ  الهی پیام‌آور این رسالت آسمانی بوده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: اعتقاد به خداوند یکتا نقطه اشتراک تمام ادیان توحیدی است و این نقطه اشتراک سبب دوستی و همراهی پیروان این ادیان شده است و خوشبختانه ما در ایران با برادران و خواهران مسلمان خود در صلح، صفا و آرامش بسر می بریم و مردم دنیا باید در ‌چنین شرایط صلح آمیزی زندگی کنند.
پیشوای ارامنه شاهین شهر از تلاش های شبانه روزی شهرداری و شورای اسلامی شهر با فعالیت های مستمر و جدید برای ایجاد آرامش، امنیت و رفاه شهروندان شاهین شهر خصوصاً ارامنه این شهر قدردانی نمود.