شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: هزار و 90 نفر از جوانان امسال در60 پایگاه آموزشی قران‌آموزی در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه امامزاده‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام مهدی قربانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شاهین‌شهر اظهار کرد: هزار و 90 نفر از جوانان امسال در60 پایگاه آموزشی قران‌آموزی در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه امامزاده‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه شرکت کردند.

وی افزود: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و به‌ منظور حفظ یک جزء تا حفظ کامل قرآن کریم در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: این کلاس‌ها در سال آینده با حضور بیشتر جوانان برگزار خواهد شد و کسانی که موفق شوند گواهی‌نامه معتبر دریافت می‌کنند.

وی به برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور بیش از 700 نفر در این شهرستان اشاره کرد که برگزاری چنین آزمون‌هایی به گسترش فرهنگ قرانی در جامعه و خانواده‌های شاهین‌شهر و میمه کمک به سزایی کرده است.

قربانی ادامه داد: افرادی که 20 جزء و بیشتر قرآن کریم را حفظ باشند و بخواهند به‌ عنوان مدرس حفظ قرآن کریم به جوانان خدمت کنند، پس از شرکت در دوره تخصصی در شهر قم گواهی‌نامه فعالیت کاری دریافت می‌کنند.

وی در پایان اذعان داشت: چنان‌چه شورای امنای یکی از مساجد خواهان برپای کلاس آموزش قرائت و حفظ قرآن کریم باشند، اداره اوقاف و امور خیریه مدرس قرآنی در اختیار این مسجد قرار خواهد داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی