شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

رئیس بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر گفت: 4 جوان زیر 20 سال در حوادث شب چهارشنبه آخر سال در شاهین‌شهر از ناحیه دست، صورت و گردن مصدوم شدند.

بابک حقانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: چهار جوان زیر 20 سال در حوادث شب چهارشنبه آخر سال در شاهین‌شهر از ناحیه دست، صورت و گردن مصدوم شدند.

وی افزود: این جوانان 3 پسر و یک دختر بودند که بر اثر انفجار ترقه‌های دستی دچار مصدومیت‌های سطحی شده بودند.

رئیس بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر با بیان این‌‌که مصدومان بین ساعت‌های 21 تا حوالی 24 به اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده بودند، گفت: دو نفر از جوانان زیر 20 سال در حالی‌ که ترقه در دست داشت به ناگهان منفجر و از ناحیه صورت دچار سوختی می‌شوند، دو جوان دیگر هم به ترتیب گردن و دستشان می‌سوزد و به بیمارستان مراجعه می‌کنند.

وی به آماده‌باش کارکنان اورژانس این بیمارستان به‌ منظور مداوای مصدومان حوادث شب چهارشنبه آخر اشاره کرد و ادامه داد: شاهین‌شهر در خصوص تعداد مصدومان دیشب شب کم‌خطری را سپری کرد.

حقانی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: تعداد کم آمار مصدومان شب چهارشنبه آخر سال به علت اطلاع‌رسانی مطلوب اصحاب رسانه و رعایت بهترمردم در پیشگیری از حوادث در شاهین‌شهر بوده است.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام سرپرست سازمان اورژانس کشور، 2 هزار و 82 نفر دیروز در کل کشور دچار مصدومیت شدند که تعداد مصدومان نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش‌یافته است، این کاهش آمار نشان می‌دهد مردم، به توصیه‌ها توجه کرده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی